MBC Forum Banner

Author Topic: tambah aktiviti selain motosikal  (Read 1750 times)

Offline Aziz_hamid

  • Old Timer MBC Rider
  • Newbie
  • ***
  • Posts: 6
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
tambah aktiviti selain motosikal
« on: 07 September , 2018, 12:31:46 PM »
Walaupun page khas utk motosikal tapi harap tambah aktiviti lain seperti Berbasikal dan Berkereta(roadtrip).

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 690
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: tambah aktiviti selain motosikal
« Reply #1 on: 07 September , 2018, 16:59:24 PM »
bagi saya takda masalah tuan...cuma sebab saya takde kereta dan basikal tu yang tak seronoklah saya nak ajak kan...tuan buka jer thread aktiviti kembara basikal ker...kembara berkereta ker...tiada masalah...itu aktiviti sampingan..teruskan tuan
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline Jo

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: tambah aktiviti selain motosikal
« Reply #2 on: 17 July , 2019, 15:58:26 PM »
bagi saya takda masalah tuan...cuma sebab saya takde kereta dan basikal tu yang tak seronoklah saya nak ajak kan...tuan buka jer thread aktiviti kembara basikal ker...kembara berkereta ker...tiada masalah...itu aktiviti sampingan..teruskan tuan

tuan pirate leh je beli kereta dgn basikal, kan................ ;D

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 690
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: tambah aktiviti selain motosikal
« Reply #3 on: 18 July , 2019, 07:15:52 AM »
bagi saya takda masalah tuan...cuma sebab saya takde kereta dan basikal tu yang tak seronoklah saya nak ajak kan...tuan buka jer thread aktiviti kembara basikal ker...kembara berkereta ker...tiada masalah...itu aktiviti sampingan..teruskan tuan

tuan pirate leh je beli kereta dgn basikal, kan................ ;D
teringin juga nak berbasikal ni tuan JO...
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!