MBC Forum Banner

Author Topic: Welcome Back MBC  (Read 47677 times)

Offline ~maxXximus~

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #30 on: 09 January , 2018, 15:06:59 PM »
Assalamualaikum wbt semua ...

Seronok tengok layout forum, semangat terus nak menaip dan spam ...  ;D ;D ;D

New nick : ~maxXximus~

Salam perkenalan semua, saya newbie je baru nak register forum, mohon tunjuk ajar abang² semua ...
FNF tu ape ye ? Boleh bagi pencerahan tak ?
...:::  sǝop ʇᴉ uǝɥʍ ʎɹɐuoᴉʇɐʇs ǝɯoɔǝq llᴉʍ ʇᴉ ʇnq – llᴉʞ ʇ,usǝop pǝǝds  :::...

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 734
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #31 on: 09 January , 2018, 15:23:21 PM »
Assalamualaikum wbt semua ...

Seronok tengok layout forum, semangat terus nak menaip dan spam ...  ;D ;D ;D

New nick : ~maxXximus~

Salam perkenalan semua, saya newbie je baru nak register forum, mohon tunjuk ajar abang² semua ...
FNF tu ape ye ? Boleh bagi pencerahan tak ?

 :P :P
Tak baik la abang ni...kita nubis kubis gak...kikiki
Terima kasih tuan!
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline zek

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 14
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #32 on: 09 January , 2018, 15:42:26 PM »

FNF tu ape ye ? Boleh bagi pencerahan tak ?

FNF tu mcm kuih keria, rasanya manis.. byk gula dan tak berapa bagus untuk kesihatan kalau makan banyak2..

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 734
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #33 on: 09 January , 2018, 15:44:13 PM »
 

FNF tu ape ye ? Boleh bagi pencerahan tak ?

FNF tu mcm kuih keria, rasanya manis.. byk gula dan tak berapa bagus untuk kesihatan kalau makan banyak2..

 :P :P kjikiki...
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline mdjef

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #34 on: 09 January , 2018, 15:48:23 PM »
Salam MBCian,

Nama nick dlu mdjef sama je skrg. Rindu jgk mbc ni yg byk bagi tunjuk ajar kat sy dan berkenalan dgn geng bikers, geng fnf dan geng ride.

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 734
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #35 on: 09 January , 2018, 15:52:15 PM »
Salam MBCian,

Nama nick dlu mdjef sama je skrg. Rindu jgk mbc ni yg byk bagi tunjuk ajar kat sy dan berkenalan dgn geng bikers, geng fnf dan geng ride.

tq tuan jef. kikiki...fnf...ada cadangan kat mana tak?
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline katanaF

  • Old Timer MBC Rider
  • Newbie
  • ***
  • Posts: 1
  • Popularity: +1/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #36 on: 09 January , 2018, 15:56:13 PM »
KatanaF melapor diri hehe...

Offline ~maxXximus~

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #37 on: 09 January , 2018, 15:59:30 PM »

FNF tu mcm kuih keria, rasanya manis.. byk gula dan tak berapa bagus untuk kesihatan kalau makan banyak2..

alamak ... saya dah la suka keria gula melaka tu bang ... kena kurang kan macam ni nampak gayanya ... mati² saya ingat FNF tu macam ulat gonggok tapi ada sayap ... adooiii ...  :-X
...:::  sǝop ʇᴉ uǝɥʍ ʎɹɐuoᴉʇɐʇs ǝɯoɔǝq llᴉʍ ʇᴉ ʇnq – llᴉʞ ʇ,usǝop pǝǝds  :::...

Offline zek

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 14
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #38 on: 09 January , 2018, 16:11:57 PM »
alamak ... saya dah la suka keria gula melaka tu bang ... kena kurang kan macam ni nampak gayanya ... mati² saya ingat FNF tu macam ulat gonggok tapi ada sayap ... adooiii ...  :-X

FNF tu, kalau over byk sangat, mmg tak bagus utk kesihatan, espeseli utk yg dah kawin - silap2 nanti kena tido luar ;D ;D ;D

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 734
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #39 on: 09 January , 2018, 16:14:59 PM »
KatanaF melapor diri hehe...

hahaha...ini nick pun lama tak baca...tq tuan...
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline mkadzmi

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 70
  • Popularity: +0/-0
  • SPOCKRET
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #40 on: 09 January , 2018, 17:14:22 PM »
Assalamualaikum,

Old nick : spockret / mkadzmi
New nick : mkadzmi

Offline Abg Acid

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 25
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #41 on: 09 January , 2018, 18:02:38 PM »
Wow..
Dah register.
Wind in your hair, flies on your teeth.
Yeah, that's what travel on motorcycle is all about.

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 734
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #42 on: 09 January , 2018, 18:04:43 PM »
Wow..
Dah register.
So sifu, let's kick it. Let's roll the good times again.
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline kroren2

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #43 on: 09 January , 2018, 19:09:51 PM »
Old MBC - kroren2
New MBC -kroren2
belanglang HIjo

Offline LimauNipis

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Welcome Back MBC
« Reply #44 on: 09 January , 2018, 21:10:54 PM »
Assalamualaikum,

Old nick : spockret / mkadzmi
New nick : mkadzmi

Sbab pe ade dua nick lama? Kuat spam ke lalalaala