Kedai MBC > Alat Ganti Motosikal Untuk Dijual

{WTS} YAMAHA GENUINE PARTS -125zR, Lc Es, SS, Rxz dll- Update Wiring ori

<< < (58/69) > >>

NnINE:
You are not allowed to view links. Register or LoginKedai yang bro tanye tu area mane? nama kedai?   :icon_colors:
Kalau betul boleh ambik 3-4 biji buat stok
Kalau RM 340 tu, boleh la beli sana.. dah murah kaw kaw daripada hong leong..
Murah dari tu mmg tak dpat la kecuali brg 2nd atau brg panas :angel4:

ni pun ada nak jual bos :icon_bounce:
You are not allowed to view links. Register or Login

--- End quote ---

aku tanya kedai spare part area n9..dekat bahau nama kedai lupa pulak..kira murah lah tu ye dapat blok je?..
yg kat mudah tu dah tak 00 dh..lg 1 getah 4 ketul dekat blok tu ada jual tak?

Ochoi:
You are not allowed to view links. Register or Loginaku tanya kedai spare part area n9..dekat bahau nama kedai lupa pulak..kira murah lah tu ye dapat blok je?..
yg kat mudah tu dah tak 00 dh..lg 1 getah 4 ketul dekat blok tu ada jual tak?

--- End quote ---
murah dah tu
getah blok kat hong leong ada jual

NnINE:
You are not allowed to view links. Register or Loginmurah dah tu
getah blok kat hong leong ada jual

--- End quote ---

ok2..tq bro ochoi.. :icon_compress:

inspektor_sahab:
You are not allowed to view links. Register or Loginaku tanya kedai spare part area n9..dekat bahau nama kedai lupa pulak..kira murah lah tu ye dapat blok je?..
yg kat mudah tu dah tak 00 dh..lg 1 getah 4 ketul dekat blok tu ada jual tak?

--- End quote ---

chong motor..cms...mmg murah situ... :tongue:

Ochoi:
You are not allowed to view links. Register or Loginchong motor..cms...mmg murah situ... :tongue:

--- End quote ---
chong mmg tidak dinafikan murah..  :hello2:
boleh la roger chong kalau tak keberatan  :afro:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version