MBC Forum Banner

Author Topic: ZRX -V1-Kita Semua Bersaudara  (Read 2588 times)

Offline azamreeves

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
ZRX -V1-Kita Semua Bersaudara
« on: 10 January , 2018, 23:35:02 PM »
Assalamualaikum

Mencari penunggang sama spesis dan juga peminat untuk berkongsi suka duka ZRX anda

Duka : Motor jatuh bodoh masa nak parkinh -sebab body berat slider patah, cermin sisi pun sama.adoiii anak gajah niii

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 716
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: ZRX -V1-Kita Semua Bersaudara
« Reply #1 on: 11 January , 2018, 10:13:43 AM »
Boleh la tuan Azamreeves kongsi gambar bersama moto anda. Kalau tuan sertakan spesifikasinya pun bagus. Terima kasih
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline azamreeves

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: ZRX -V1-Kita Semua Bersaudara
« Reply #2 on: 19 March , 2018, 18:40:09 PM »
Sorry bam lambat reply

 8)

Muto ni berat cc beso,minum pun kuat.


Offline feesha

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Towing motor / 016-377 8183 / 011-2640 7873
« Reply #3 on: 21 August , 2018, 09:39:19 AM »
Salam semua, terima kasih sebab sudi baca post saya...

<br /><br />

Offline azamreeves

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: ZRX -V1-Kita Semua Bersaudara
« Reply #4 on: 01 April , 2020, 00:46:55 AM »
Sorry bam lambat reply

 8)

Muto ni berat cc beso,minum pun kuat.

sorry tuan.lambat sangat reply.

baru ada kekuatan untuk pos ke sini

<br /><br />

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 716
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: ZRX -V1-Kita Semua Bersaudara
« Reply #5 on: 01 April , 2020, 12:34:23 PM »
Sorry bam lambat reply

 8)

Muto ni berat cc beso,minum pun kuat.

sorry tuan.lambat sangat reply.

baru ada kekuatan untuk pos ke sini

<br /><br />

zam, moto ni berat sangat ke? secara fizikal macam lebih kurang kawa z1000 yang klasik tu
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline azamreeves

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: ZRX -V1-Kita Semua Bersaudara
« Reply #6 on: 01 April , 2020, 23:57:54 PM »
Mungkin setup masa tu.

Hahaha. Actually dah tukar tayar depan ,elok pulak best bawak

Cuma berat memang berat

Tumbang kat Endau rompin aritu 4 orang jugak nak angkat