Arkib > Arkib Pemilik Motosikal

MODENAS Kriss 110 V4

<< < (19/78) > >>

BuDakTaDIka:
You are not allowed to view links. Register or Loginpasal ni bro ca_kocha kalau x silap die dah convert pkai coverset 120...
ni ade pic moto kriss lame pkai coverset 120






--- End quote ---
kalu leh la...
aku nak bajet skali...
nak kmpl duit ni...
nak rebuild kriss ni..
 ;D ;D ;D

athlonXtwo:
sunyi jek ru mah ni. 8) :D

dc_sdk:
You are not allowed to view links. Register or Loginkalu leh la...
aku nak bajet skali...
nak kmpl duit ni...
nak rebuild kriss ni..
 ;D ;D ;D

--- End quote ---
DIY je..ko beli coverset 120..beli lampu headlamp ngan rearlamp(nak pkai rearlamp kriss lama pun boleh)
ko beli skali breket die..sbb kriss 120 ni aku tgok byk pkai breket..breket tuk cover horn plak x same ngan kriss 1 @ 2..lg satu kedudukan skru kat kepok belah bawah x sama..kene tkr breket kriss 1 @ yg belah bawah tu...

old-timer:
aku pulak nak bohh...
komen komen..... ;D ;D ;D



kapcai bulan ni 03/09

BuDakTaDIka:
You are not allowed to view links. Register or LoginDIY je..ko beli coverset 120..beli lampu headlamp ngan rearlamp(nak pkai rearlamp kriss lama pun boleh)
ko beli skali breket die..sbb kriss 120 ni aku tgok byk pkai breket..breket tuk cover horn plak x same ngan kriss 1 @ 2..lg satu kedudukan skru kat kepok belah bawah x sama..kene tkr breket kriss 1 @ yg belah bawah tu...

--- End quote ---
tu la...
nak DIY pun kene ade ilmu dlu...
xde otaio nak tolong ajarkan...
 :'( :'( :'(

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version