MBC Forum Banner

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - shukxray

Pages: [1]
1
Kawasaki / Re: KAWASAKI VERSYS X 300
« on: 15 September , 2018, 11:02:33 AM »
Ada owner versys X dlm ni?

2
Modenas / Demak / Re: Modenas DOMINAR 400
« on: 15 September , 2018, 11:00:12 AM »
Kt india review mcm ok utk middle weight bike..
Kt malaysia mcm kurang je review..
Mod ala2 adventure tourer cun nih.

3
Modenas / Demak / Re: Elegan 150
« on: 15 September , 2018, 10:58:22 AM »
Ex owner here... Hehe

4
Sym / Re: SYM Maxsym 400
« on: 10 February , 2018, 02:52:25 AM »
Ada yg lebih besar....

Boleh... Meh lerr...

5
Sym / Re: SYM Maxsym 400
« on: 04 February , 2018, 12:59:40 PM »

6
Sym / Re: SYM GTS/VTS 200
« on: 04 February , 2018, 12:43:13 PM »
Scoot sym antara yg terbaik la...
Chasis pun sedap dan tak membuai sgt berbanding elegan 150 (rebadge dr sym jugak)..
Cuma ada yg kata absorber belakang lembik, sy dulu pki vts200 tu cuma adjust keraskan sikit dah ok rasanya....
Selamber je main korner, smpi jejak kt centre stand..

7
General Discussion / Re: Welcome Back MBC
« on: 12 January , 2018, 17:57:44 PM »
MBC is back!

Old nickname: shukzzr

New nickname: shukxray

Masih seperti dahulu, minat tetap sama, hanya umur berbeza. Hehehe...

8
General Discussion / Re: Welcome Back MBC
« on: 12 January , 2018, 17:53:01 PM »
Miss MBC

Good to be back.

Old nickname : Elit150
Baru aku ingat nickname lama kau... Haha..

9
Sym / Re: SYM GTS/VTS 200
« on: 12 January , 2018, 14:26:52 PM »
Thumbs up utk vts200.
Pernah guna 3bijik. Sebijik eksiden, dua bijik jual dan uograde.
Hehehe

10
Sym / SYM Maxsym 400
« on: 12 January , 2018, 14:24:17 PM »
Peminat dan pengguna Maxsym 400 booeh berbincang di sini..

Pages: [1]