MBC Forum Banner

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - -mamodd-

Pages: [1]
1
salam dr newbie mbc dulukala..hehe.. alang2 cite pasal minyak enjin, nak bertanye la. kenapa sight glass dan besi dalam tu boleh jd kotor ek? dh masuk engine flush pn masih x hilang. selama ni pakai silkolene 15-50. cuma kali ni je tukar petronas f700. geram lak nengok org lain punye elok je bersih. masuk ni dh 2x tukar minyak hitam sejak kotoran tu muncul..

<br /><br /><br />free picture hosting sites<br />

Saya pun tak terfikir pasal ni tuan. Kita tunggu la kalau ada sifu yang sudi tunjuk ajar.

xpe2.. mekaseh bang. wait n see katenye..hehe

2
salam dr newbie mbc dulukala..hehe.. alang2 cite pasal minyak enjin, nak bertanye la. kenapa sight glass dan besi dalam tu boleh jd kotor ek? dh masuk engine flush pn masih x hilang. selama ni pakai silkolene 15-50. cuma kali ni je tukar petronas f700. geram lak nengok org lain punye elok je bersih. masuk ni dh 2x tukar minyak hitam sejak kotoran tu muncul..

<br /><br /><br />free picture hosting sites<br />

3
Modenas / Demak / Re: Kriss 100,110,120 SG
« on: 15 March , 2018, 16:23:09 PM »
aiseh.. xde org reply ke.. siaannn :P

Pages: [1]