Malaysian Bikers Community

Pembuka kata dari admin => Cadangan Penambahbaikan => Topic started by: Aziz_hamid on 07 September , 2018, 12:31:46 PM

Title: tambah aktiviti selain motosikal
Post by: Aziz_hamid on 07 September , 2018, 12:31:46 PM
Walaupun page khas utk motosikal tapi harap tambah aktiviti lain seperti Berbasikal dan Berkereta(roadtrip).
Title: Re: tambah aktiviti selain motosikal
Post by: pirateofyoursoul on 07 September , 2018, 16:59:24 PM
bagi saya takda masalah tuan...cuma sebab saya takde kereta dan basikal tu yang tak seronoklah saya nak ajak kan...tuan buka jer thread aktiviti kembara basikal ker...kembara berkereta ker...tiada masalah...itu aktiviti sampingan..teruskan tuan
Title: Re: tambah aktiviti selain motosikal
Post by: Jo on 17 July , 2019, 15:58:26 PM
bagi saya takda masalah tuan...cuma sebab saya takde kereta dan basikal tu yang tak seronoklah saya nak ajak kan...tuan buka jer thread aktiviti kembara basikal ker...kembara berkereta ker...tiada masalah...itu aktiviti sampingan..teruskan tuan

tuan pirate leh je beli kereta dgn basikal, kan................ ;D
Title: Re: tambah aktiviti selain motosikal
Post by: pirateofyoursoul on 18 July , 2019, 07:15:52 AM
bagi saya takda masalah tuan...cuma sebab saya takde kereta dan basikal tu yang tak seronoklah saya nak ajak kan...tuan buka jer thread aktiviti kembara basikal ker...kembara berkereta ker...tiada masalah...itu aktiviti sampingan..teruskan tuan

tuan pirate leh je beli kereta dgn basikal, kan................ ;D
teringin juga nak berbasikal ni tuan JO...