MBC Forum Banner

Author Topic: Koleksi gambar kenangan MBC  (Read 10451 times)

Offline nk3371

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Popularity: +1/-0
  • When I closed my eyes, I can't see
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #30 on: 16 January , 2018, 12:20:51 PM »
Official Blood Donation 2010 | 3rd Oct. 2010


























Dekat baju tulis 2009 sebab tu baju tahun sebelumnya. ;D
« Last Edit: 16 January , 2018, 12:22:50 PM by nk3371 »

Offline nk3371

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Popularity: +1/-0
  • When I closed my eyes, I can't see
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #31 on: 16 January , 2018, 12:30:29 PM »
Family Day 2010 | 8th Aug. 2010
















*Lumba motor perlahan















Offline Abg Jaa

  • Old Timer MBC Rider
  • Newbie
  • ***
  • Posts: 45
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #32 on: 16 January , 2018, 12:42:21 PM »
Ini T-shirt family day MBC 2004, 1st time guna slogan "We are not just Bikers, We are brothers". Dah lebih 14 tahun tu..... Kekal sampai sekarang slogan tu.... Siapa kah gerangan yg cipta slogan tu?.... Hehehehe...

Sent from my HM NOTE 1S using Tapatalk
Wow...saya gembira orang lama muncul kembali. Terima kasih tuan.
Alamak... Saya org barulah Tuan.... Hehehe

Sent from my HM NOTE 1S using Tapatalk

Regards,
Abg Jaa

Offline Abg Jaa

  • Old Timer MBC Rider
  • Newbie
  • ***
  • Posts: 45
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #33 on: 16 January , 2018, 14:00:14 PM »
Siapa kenal jejaka handsome dan ladybikers MBC dalam gambar ni? Ni gambar lama ni, masa saya pakai basikal lagi saya dah simpan gambar2 otai MBC... Punya lah minat nak masuk geng mbc punya pasal.... Hahhaha

Sent from my HM NOTE 1S using Tapatalk

Regards,
Abg Jaa

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 361
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #34 on: 18 January , 2018, 11:57:37 AM »
Siapa kenal jejaka handsome dan ladybikers MBC dalam gambar ni? Ni gambar lama ni, masa saya pakai basikal lagi saya dah simpan gambar2 otai MBC... Punya lah minat nak masuk geng mbc punya pasal.... Hahhaha

Sent from my HM NOTE 1S using Tapatalk

Itu tuan Burn kan? ladybiker tu tak cam. Tapi bukan Shark ler
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline Abg Jaa

  • Old Timer MBC Rider
  • Newbie
  • ***
  • Posts: 45
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #35 on: 18 January , 2018, 16:30:07 PM »
Siapa kenal jejaka handsome dan ladybikers MBC dalam gambar ni? Ni gambar lama ni, masa saya pakai basikal lagi saya dah simpan gambar2 otai MBC... Punya lah minat nak masuk geng mbc punya pasal.... Hahhaha

Sent from my HM NOTE 1S using Tapatalk

Itu tuan Burn kan? ladybiker tu tak cam. Tapi bukan Shark ler
Dari kiri, Rashid, Azhar, Atie dan Abu Bakar.... Kalau tak silap saya lah...... Ada tak otai2 nama begini dalam MBC?

Sent from my HM NOTE 1S using Tapatalk
Regards,
Abg Jaa

Offline Abg Acid

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 21
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #36 on: 21 January , 2018, 08:05:32 AM »
Rashid tu Abg Acid ler,
Azhar tu Boyomargone
Atie tu Atie
Dan last tu Burnjr
Wind in your hair, flies on your teeth.
Yeah, that's what travel on motorcycle is all about.

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 361
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #37 on: 23 January , 2018, 17:12:09 PM »
Video lama gak: MAt Daling

https://youtu.be/r39rFELRmSs

hihi
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline BoyoMargone

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #38 on: 26 January , 2018, 18:51:23 PM »
Siapa kenal jejaka handsome dan ladybikers MBC dalam gambar ni? Ni gambar lama ni, masa saya pakai basikal lagi saya dah simpan gambar2 otai MBC... Punya lah minat nak masuk geng mbc punya pasal.... Hahhaha

Sent from my HM NOTE 1S using Tapatalk
Abg Acid...Boyo..Atiee...Burn Jr..
Ride ke Taman Negara Kuala Tahan...
Masa ni jln masuk ke Kuala Tahan dlm pembinaan..

Sent from my SM-N910F using Tapatalk


Offline rockstaraider_rr

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #39 on: 29 January , 2018, 05:09:03 AM »
Assalamualaikum semua..Rockstaraider_rr is here...Yg tinggal hanya moto ex5 heeee...

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 361
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #40 on: 29 January , 2018, 09:28:13 AM »
Assalamualaikum semua..Rockstaraider_rr is here...Yg tinggal hanya moto ex5 heeee...
welcome tuan rockstarrrrrrrr....mana ini legend ni...busy betolll
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline matdin97

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 2
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Koleksi gambar kenangan MBC
« Reply #41 on: 16 April , 2018, 11:05:28 AM »
takde butang LIKE..
terbaik semua..