MBC Forum Banner

Author Topic: Mohon Sticker Club MBC 2018  (Read 6807 times)

Offline BORN2KILL

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
  • Popularity: +0/-0
  • Don't Stress Do your best.!
    • View Profile
Mohon Sticker Club MBC 2018
« on: 24 January , 2018, 15:19:46 PM »
assalamualaikum warga mbc.!!

tahun ni tiada sticker mbc yang baru ke?  ;D klau ada boleh la kita share disini. sy beli. hehe  ;D

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Mohon Sticker Forum MBC 2018
« Reply #1 on: 25 January , 2018, 13:31:57 PM »
assalamualaikum warga mbc.!!

tahun ni tiada sticker mbc yang baru ke?  ;D klau ada boleh la kita share disini. sy beli. hehe  ;D

In shaa Allah ada TETAPI masih dalam perancangan tuan...maaf saya tukar perkataan CLUB kepada FORUM ye tuan.
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline BORN2KILL

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
  • Popularity: +0/-0
  • Don't Stress Do your best.!
    • View Profile
Re: Mohon Sticker Club MBC 2018
« Reply #2 on: 25 January , 2018, 20:38:53 PM »
assalamualaikum warga mbc.!!

tahun ni tiada sticker mbc yang baru ke?  ;D klau ada boleh la kita share disini. sy beli. hehe  ;D

In shaa Allah ada TETAPI masih dalam perancangan tuan...maaf saya tukar perkataan CLUB kepada FORUM ye tuan.
Oh. Maafkan tuan admin sbb tertulis club.. Okey sy tunggu sticker forum mbc. :)

Sent from my A398i using Tapatalk


Offline enlogam

  • Old Timer MBC Rider
  • Jr. Member
  • ***
  • Posts: 76
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Mohon Sticker Club MBC 2018
« Reply #3 on: 14 June , 2018, 01:48:56 AM »
saya mcadang kan agar sticker nya kecik mcm versi petak dlu, yg jenis bulat tu besoo .. den tepek kt bakul je sbb xda space  ;D  ;D #sekadarcadangan
|rgsukan|ct110|ks100|kr150a|k-one|nsr-rr|nsr-rrw|

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Mohon Sticker Club MBC 2018
« Reply #4 on: 14 June , 2018, 01:55:02 AM »
Kita kena tengok volume. Stiker yg lama tu takda pada simpanan saya. Tapi nak ajak tts pun susah camana?
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline enlogam

  • Old Timer MBC Rider
  • Jr. Member
  • ***
  • Posts: 76
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Mohon Sticker Club MBC 2018
« Reply #5 on: 28 June , 2018, 15:28:51 PM »
Kita kena tengok volume. Stiker yg lama tu takda pada simpanan saya. Tapi nak ajak tts pun susah camana?

betol .. nasib baik ada sekeping lg dlm simpanan  ;D ;D
|rgsukan|ct110|ks100|kr150a|k-one|nsr-rr|nsr-rrw|

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 496
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: Mohon Sticker Club MBC 2018
« Reply #6 on: 28 June , 2018, 15:31:21 PM »
Kita kena tengok volume. Stiker yg lama tu takda pada simpanan saya. Tapi nak ajak tts pun susah camana?

betol .. nasib baik ada sekeping lg dlm simpanan  ;D ;D
saya pun takda dah  :-[
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline Abol

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 42
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
    • bikerzmagazine.com
Re: Mohon Sticker Club MBC 2018
« Reply #7 on: 05 October , 2018, 09:35:48 AM »
Stikers nanti kita buat 2019 ler :P
Used ur bike ride to Jannah not Jaahanam.

Offline oldwave

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Mohon Sticker Club MBC 2018
« Reply #8 on: 11 October , 2018, 11:38:48 AM »
Nak stikerrrrr.. antara stiker terpenting patut ditepek ke motor..
Wave100 - Wave125R - GT128 - FZ150i - Wave125X - Spacy100 - XJ6F

Offline enlogam-seliparkarat

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: Mohon Sticker Club MBC 2018
« Reply #9 on: 22 October , 2018, 17:11:09 PM »
set tts skali boss kuh . boleh knal2.mcm dh lma sonyap MBC. naik kn balik smngat MBC. sy pn ada smpan lgi sticker . bulat bsar. tk pkai lgi . syg .  :D :D