MBC Forum Banner

Author Topic: SYM GTS/VTS 200  (Read 1737 times)

Offline Mohdi

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 19
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
SYM GTS/VTS 200
« on: 11 January , 2018, 11:41:08 AM »
Salam semua..


Aku terkenang kepada nama nama yang sentiasa memeriahkan benang ini...


Menjelamalah ngkorang semua....

Offline shukxray

  • Newbie
  • *
  • Posts: 10
  • Popularity: +0/-0
  • Ride Fast, Ride Safe
    • View Profile
Re: SYM GTS/VTS 200
« Reply #1 on: 12 January , 2018, 14:26:52 PM »
Thumbs up utk vts200.
Pernah guna 3bijik. Sebijik eksiden, dua bijik jual dan uograde.
Hehehe
Masa terus beredar, namun aku tetap aku... Seorang bikers...

Offline Mohdi

  • Storm Riders
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 19
  • Popularity: +0/-0
    • View Profile
Re: SYM GTS/VTS 200
« Reply #2 on: 13 January , 2018, 09:55:19 AM »
Ini motor tak jual ooo... Dah nak pusing meter dah...

Offline pirateofyoursoul

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 595
  • Popularity: +0/-0
  • OraMinggirTabrak!
    • View Profile
Re: SYM GTS/VTS 200
« Reply #3 on: 13 January , 2018, 11:23:43 AM »
Ini motor tak jual ooo... Dah nak pusing meter dah...
Tuan Mohdi, adakah setiap jenis motor akan pusig meter bila sudah mencecah 100K KM ya? dan apa perubahan pada paparan meter selepas meter berpusing ? Terima kasih. Saya tidak pernah membawa skuter KECUALI skuter Yamaha Ego rasanya, kalau tidak silap saya. Jadinya melihatkan saiz fizikal SYM yang agak besar menimbulkan sedikit perasaan gementar untuk menunggangnya.
OraMinggirTabrak!
RageAGainstTheMachine!
OraMinggirTabrak!

Offline shukxray

  • Newbie
  • *
  • Posts: 10
  • Popularity: +0/-0
  • Ride Fast, Ride Safe
    • View Profile
Re: SYM GTS/VTS 200
« Reply #4 on: 04 February , 2018, 12:43:13 PM »
Scoot sym antara yg terbaik la...
Chasis pun sedap dan tak membuai sgt berbanding elegan 150 (rebadge dr sym jugak)..
Cuma ada yg kata absorber belakang lembik, sy dulu pki vts200 tu cuma adjust keraskan sikit dah ok rasanya....
Selamber je main korner, smpi jejak kt centre stand..
Masa terus beredar, namun aku tetap aku... Seorang bikers...